Статті, інтерв'ю, огляди - сторінка 3

  • Як захистити дитину від негативного впливу інтернет-мережі
    Как обезопасить ребенка от негативного влияния интернета

    Діти все більше часу проводять в своїх електронних гаджетах. Вони вчаться, виконують домашні завдання, грають, спілкуються. Що ж крім корисного функціоналу їх може очікувати в мережі? В першу чергу, це різні віруси та шкідливі програми. Також мережа просто рясніє різними сайтами, додатками або групами в соціальних мережах з небажаним контентом. Як же захистити юних користувачів від небажаних ресурсів?

    Читати далі
  • Усі можливості для комфортної роботи з дому.
    Все возможности для комфортной работы из дома.

    Зараз настали не самі легкі часи і доводиться пристосовуватися до нових умов роботи. Багато розробників програмного забезпечення пішли на зустріч користувачам та роблять вагомі знижки на свою продукцію, або взагалі роздають безкоштовні ліцензії.
    Тому ми вирішили зробити невеличкий огляд програмних продуктів (у тому числі акційних та безкоштовних), які найкраще підходять для віддаленої роботи.

    Читати далі
  • Як отримати максимальну конверсію на сайті: досвід супермаркету ліцензійного та апаратного забезпечення Softkey.ua
    Как получить максимальную конверсию на сайте: опыт супермаркета лицензионного и аппаратного обеспечения Softkey.ua

    Трохи більше року потому «в двадцять рук» і за два тижні команда Softkey.ua запустила свій новий сайт на платформі «Бітрікс: Управління сайтом», розмістила для старту ключові картки ПЗ з описом, підключила блок логістики і включила контекстну рекламу. Ганна Бондарчук, директор ТОВ «СОФТКЕЙ ЮА», розповідає, як вдалося впоратися з таким проектом в дуже стислі терміни; яким сайт компанії став через рік; як сучасний сайт справляється з поставленими завданнями.

    Читати далі
  • Про цифрове піратство та про розвиток ринку програмного забезпечення в Україні — інтерв'ю з Ганною Боднарчук, директором ТОВ «СОФТКЕЙ ЮА»
    О цифровом пиратстве и о развитии рынка программного обеспечения в Украине — интервью с Анной Боднарчук, директором ООО «СОФТКЕЙ ЮА»

    В Україні не вдалося змінити ставлення громадян до цифрового піратства. Незважаючи на серію законодавчих ініціатив і високої уваги до ринку з боку великих виробників програмного забезпечення, Україна продовжує залишатися країною з високим рівнем контрафакту і примарними надіями змінити цю ситуацію в доступному для огляду майбутньому. Про це Digital.Report розповіла директор супермаркету ліцензійного програмного забезпечення «СОФТКЕЙ ЮА» Ганна Боднарчук.

    Читати далі
  • Перерва на неробство, або як боротися з поглиначами часу в офісі?
    Перерыв на безделье, или как бороться с поглотителями времени в офисе?

    Буває, зайдеш на хвилинку в Інтернет, а потім все як у тумані. Почитав про перипетії особистого життя селебріті, подивився в соцмережі фотоальбом одногрупника з дитсадка, ознайомився з особливостями клімату в Вануату. Глядь – а декількох годин наче й не було. Але добре, якщо це відбувається в особистий час людини, яке він вільний тринькати на свій розсуд. А якщо час оплачує роботодавець, маючи на увазі, що за зарплату співробітник буде укладати вигідні угоди, а не коментувати відео про невгамовних панд?

    Читати далі
  • Який антивірус вибрати: українці відмовляються від російського ПЗ
    Какой антивирус выбрать: украинцы отказываются от российского ПО

    Вітчизняні користувачі цінують надійність і функціональність захисних програм, але часто вибирають за ціною. Питаннями які антивірусні програми вибрати, чи варто зв'язуватися з нелегальним ПЗ і переплачувати за офіційні продукти, задаються як рядові українці, так і представники компаній. UBR.ua дізнався у експертів з інформаційної безпеки на що варто звернути увагу, вибираючи антивірус.

    Читати далі
  • Український маркетинг: основні тренди — песимізм і віра в онлайн
    Украинский маркетинг: основные тренды — пессимизм и вера в онлайн

    Попередній рік був найважчим в історії незалежної України. Природно, це не могло не позначитися і на стані вітчизняного маркетингу. Прохання зазначити п'ять головних тенденцій розвитку маркетингу в Україні, які визначили його нинішній рівень (за силою впливу - за зменшенням).

    Читати далі