Перенесення роботи з офісу до віддалених локацій - вже давно не новинка для українських компаній. Але тут важливою проблемою є балансування між розмірами їх бюджету і функціональністю рішень для забезпечення безпеки цієї гібридної інфраструктури. Адже далеко не кожна компанія готова витрачати тисячі доларів на захист від вірусів і спаму, а також на десятки ІТ-співробітників, що відповідають за спокійний сон власників компаній.
Виникають логічні запитання: як встигати відслідковувати загрози, оцінювати вразливості, дотримуватися всі стандарти, контролювати пошту користувачів, ще й вчасно виконувати весь пул завдань?
Поговоримо про:
1. Комплексний UTM-рішення -
Kerio Control:
-
Kerio Control VPN для безпечної віддаленої роботи
-
Надійна фільтрація інтернет-контенту і додатків
-
Віддалене управління і моніторинг
2. Кросплатформенний поштовий сервер -
Kerio Connect:
- Безпечна і захищена електронна пошта
-
Множинний захист від вірусів і спаму
3. HelpDesk - тікети підтримки, база знань і чат в одному інтегрованому рішенні служби підтримки.
- Навіщо потрібен HelpDesk? Проблеми та еволюція
-
Переваги роботи GFI HelpDesk.